onsdag 25 november 2009

Lunchdejt på gärdet!

Här om dagen bokade jag och Lilly en lunchdejt med Sofia! Vi skulle spana in hennes nya arbetsplats på Länsförsäkringar och samtidigt äta, prata och komma ut på lite äventyr. Sen visade sig att Micke hade tagit ledigt just denna dag, så han fick också äran att följa med. Vilket nog var tur, annars vete sjutton om vi hade hittat fram. Jag och Lilly hade väl hamnat nere i smålands urskogar istället för på gärdet i Stockholm. Nu behövde vi bara vända skrikbilen en gång.


När vi skulle åka hemmåt hade vi planer på att inleda julklappshoppingen på Fältöversten vid Karlavägen, men Lilly var tröttare än tröttast och inledde en liten skrikkampanj. Så vi bestämde oss för att åka hem och inleda julmyset istället.

Här skulle jag ha lagt in en in bild på oss från dagens utflykt, men eftersom min kamera är så full att den piper bara jag ens tänker på att knäppa en bild så ligger den för tömning. Så för att trissa upp julstämningen slänger jag in en tomtebild istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar