torsdag 5 november 2009

Jag ser det snöar...

Jag ser det snöar och hela mitt hjärta liksom gör ett glädjeskutt. Nu är det snart jul. Nu kan jag snart börja julpynta, handla julklappar och baka lussebullar.

Jag har berättat för Lilly om snö. Vi har tittat på snön och förundrats över hur stora snöflingor kan vara. Hon verkar tycka om snö. Hon skrek som en stucken liten minigris när hon vaknade, men när hon fick syn på snön vart hon glad. Så har jag bestämt för att det måste vara. Just det.


Det är svårt att fotografera snö upptäckte jag. Men om man tittar på bilden så ser man snön genom fönstret. Snart ska vi gå ut i snön, pulsa fram till bilen och åka till affären. Vi får finbesök runt fyra och kylskåpet är pinsamt tomt. Plus att jag måste göra något åt mitt coca cola sug. Måste bota. Fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar