torsdag 5 november 2009

It´s a funday

Efter att snölyckoruset lagt sig tog vi vårt förnuft till fånga och bestämde oss för att åka till affären. Lilly fick ta på sig sin underbara lilla leopard-dress som hon har fått ärva av sina sysslingar i Skövde. Man måste ju vara fin när man ska på stan. Faktiskt.


Handlingen gick fint. Jag pallar upp Lilly i åkstolen på kundvagnen och hänger dit den jävligt braiga boken. Fast den är inte så himla intressant när det finns tusentals schyssta prylar att titta på runt omkring.


Sen dök tillsist vårt finbesök upp! Elin och Alfred kom och underhöll oss resten av kvällen. Madame höll sig vaken under hela besöket. Man vill ju inte missa något roligt inte. När vårt sällskap åkt, och jag ställde mig med disken, hade hon även energi kvar till att rulla några varv på golvet. Jag trodde jag skulle sätta diskborsten i halsen av skratt när jag fick syn på henne.

/U

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar