torsdag 26 november 2009

Dreamhack

På plats på DH

06:00 imorse pussade jag Ulrica & Lilly hejdå innan jag åkte, ca 3 timmar senare är man framme i Jönköping. För er som inte vet vad Dreamhack är, så är det en datorspelsfestival kan man säga. 11000 Personer kommer att vara på plats i 4 dagar (26-29 Nov) .

Innan man kommer igång måste man..
-Hitta en bra parkeringsplats
- Fixa inträdesband
- Snabbt hitta en bra sovplats i den alldeles snart överfulla sovsalen, annars får man sova där det finns "plats", ska i dagarna försöka visa vart jag sovit tidigare och redogöra i detalj.
-Därefter bära in grejerna

Som sagt mer info kommer :).

Niklas & Jocke, mina vänner från Västerås är på plats de med.



/M

2 kommentarer:

  1. Aaaaah, vad fint ni har det! Pöss på dig! (btw, jag har betalat alla räkningar utan hyra... whoppie!)

    SvaraRadera
  2. OCh jag ser att termosen är på plats! Dom är bra dom där termosarna.

    SvaraRadera