onsdag 11 november 2009

Igår...

Igår var det kallt. Det var så kallt att när jag kommit halvvägs till Huddinge Centrum insåg jag att mina ben skulle förfrysa om jag inte gjorde något åt saken. Jag och Lilly skulle ju vara ute ett tag. Eftersom vi var lite tidiga hann jag springa in på en affär, sno åt mig ett par långkalsonger, betala och be om att få sätta på mig dom innan jag gick därifrån. Sen var jag varm och fin.


Lilly var också varm och fin. Och nedbäddad. Jag undrar när någon ska börja köra runt mig i en varm och gosig vagn så att jag kan sova lite förmiddag. Never ever, antar jag.


Linda i mammagruppen hade stukat sin stortå, så det vart ingen promenad för henne. Men hon bakade sockerkaka och kokade kaffe åt oss som pustat runt i kylan, och gav alla bebbar tillfälle att hälsa lite på varandra utan sju lager ytterkläder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar