lördag 7 november 2009

Lillys Lördag i bilder - 7 november

Alltså, så här är det. Jag gillar bröst. Speciellt mammas bröst. Men på dagarna har jag ju fullt upp med att titta på världen runt omkring mig, så jag hinner liksom inte ägna mig åt min brösthobby så mycket som jag önskar. Så jag tar igen det på nätterna. Mamma ser lite dassig ut när vi vaknar, men det skiter jag faktiskt fullständigt i.


När jag vart vaken en stund dök min Moster upp! Vi gosade lite, men sen skulle vi visst iväg någonstans. Både mamma och moster verkade taggade.


Det visade sig att vi skulle till Skärholmen och shoppa! Jag chillade lite i min vagn medan mitt sällskap for runt som skottspolingar. In och ut, upp och ner, av och på. Det var en hisklig fart. Mamma sa åt mig att jag inte fick klaga, för det var tydligen till mig som hon handlade.


Jag passade mosters handväska. Den smakar lite läder, lite handsvett och en aning parfym kan jag meddela.


I bilen på vägen hem gjorde moster ett väldigt bra jobb med att underhålla mig. Hon ville visst inte åka skrikbilen. Jag förstår inte vad det är för fel med den?


Hemma gosade vi lite mer innan hon var tvungen att åka hem till sig. Jag saknar henne redan.


Det här var dagens kap. En brun overall, en barbapappa pyjamas, en body, tjocka tofflor, barbapappa vantar, en barbapappa haklapp, barbapappa strumpor (anar inte ni ett mönster?), en mössa och lite schyssta lekklossar.


Jag ställde givetvis upp och modellade. Man har ju tränat för stunder som denna.


Sen kom pappa hem från jobbet. Vi kramades och kramades, och sen vart jag lite trött i ögat och gosade ner mig ordentligt. Vid nio gick jag och lade mig för kvällen. Mamma och pappa pratade om att mysa lite med baguetter och varma filtar. Mhmmmm.


Jag hade andra planer. Kvart i tio ångrade jag mig och ville komma upp igen. Här ska banne mig inte mysas UTAN mig. Vad trodde de? Ne, gunga gunghäst kändes som ett mycket mer lämpligt alternativ. Vi får väl se när jag känner för att somna om...

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar