fredag 27 november 2009

DH Update

Jag beslutade mig för att leta upp platsen jag sov första året, det fick bli på golvet med min handuk som täcke. Kan väl inte riktigt rekomendera sovplatsen till andra ^^.

Jag ska se till & fota hur jag sover numera (får bli i smyg eftersom de är gnälliga på blixtrar i sovsalen ;) )



Nedan har vi en bild på stora scenen. Publiken här på DH är minst sagt "kräsen", de drar sig inte en sekund för att bua, ta fram laserpekare eller som förra året slänga tillbaka "giveawas" som musmattor och t-shirts om någon var dålig ;).




Ett framträdane dock som var riktigt ballt var från en kille som sysslar med Chip musik (videospelsmusik för er som inte vet vad det är). Vet att Jonas & Robert hade gillat det.

Mer bilder kommer!
/Micke





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar