söndag 24 januari 2010

Lillys Lördag i bilder - 23 januari

Mormor och morfar ska packa sina väskor och åka till Thailand i TRE veckor, så jag var tvungen att åka ner till Gnesta och ladda mina puss- och krambatterier.


Mamma och mormor passade på att ta en promenad i kylan när jag vart trött från allt gos. Jag höll på att skrämma slag på mamma här om dagen när jag bajsade broccolispenatsmörjagrönt, så vi rullade förbi apoteket och handlade lite magdroppar.


Det var tur att jag vilade lite för Elisabeth, Danne, Jonna och Liam stannade förbi och fikade en stund!


Jag vart alldeles till mig i byxan av att få leka lite med mina tremeningar... eller sysslingar om man ska ta det på söderspråk.


Tokmoster och Tokpeter kom också till Gnesta och åt middag!


På eftermiddagen satte mamma på sig en... speciell klänning. Hon var skitnöjd och yrade något om en kommande temafest. Intressant. Om hon ska se ut sådär så vete fan om jag vill följa med. Speciellt inte om hon ska ha långkalsonger under den...

Resten av lördagen var lugn. Mormor och morfar sparade allt packande till resdagen, så vi gosade lite extra.

KRAM!

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar