onsdag 13 januari 2010

28

Eftersom min hjärna har slutat fungera för idag väljer jag att stoppa in några bilder från kvällen.


Lilly läser en bok med morfar. Mormor kom redan halv elva och underhöll födelsedagsbarnet och barnbarnet.


Lilly flörtar med sin kusin Ludvig!


The little attention seeker gjorde ett tappert försök att visa upp sina ståkunskaper. Hon var dock lite trött efter dagens ståhej, så det gick väl sådär.


Dagens presentfångst. Av mor och far fick jag en åkpåse och en babywatcher, av syster och Peter mottogs den rosa tröjan jag har på mig samt en rosa träningströja och av storebror en bok samt två nitlotter. Suzan kom med ett halsband, Mickes mamma med en fisktavla som lyser och av Micke himself fick jag en klocka till sovrummet.

Tusen tack till alla mina fördelsedagsfirare!

2 kommentarer:

  1. ojojoj, tänk vad hon växer redan ett år äldre. Jag med familj önskar dig grattis på din stora dag. Tänk du kommer bara närmare 30 års krisen. Hoppas vi får den samtidigt känns lite skrämmande. ;) KRAM från Elin

    SvaraRadera
  2. Haha, ja, vi kan tajma våra kriser. Jag har redan planerat in min 40års kris med Maritha. Vi tänkte att då är det nog lägligt att kanske ta motorcykelkörkort och åka runt på Irland... Man borde planera något för den stundande krisen också.

    SvaraRadera