tisdag 26 januari 2010

Familjen snorkråka

Ett antal snorkråkor har flyttat in hos mig och Lilly. Det rinner, täpper och irriterar. Jag tror möjligen att jag började få feber också, men som tur är var jag snabb som fan och självmedicinerade mig med två koppar kaffe och två ipren.

Micke fick faktiskt lov att vara hemma idag och hänga med sjuklingarna. Lilly är det väl inget större fel på ännu, hon är mest lite kinkig. Det verkar åtminstonde som om aptiten börjar återvända, det lilla matmonstret satte i sig en hel skål gröt för en liten stund sen. Båda hennes föräldrar satt helt paralyserade i ett smärre chocktillstånd när den sista gröten skrapades ur skålen. Jag tror inte att det har inträffat innan magen krånglade till det för henne heller.

1 kommentar:

  1. sotnosen var..sa harligt att ga in och kolla dig. kramar och pussar i stora lass fran morfar och mormor

    SvaraRadera