tisdag 8 september 2009

She got poooop thats multiplying...

...and i´m looosing controoool. Nej, riktigt så gick det inte till. Lilly vaknade till på morgonkvisten, lade sig tillrätta vid bröstet och påbörjade sin frukost. Helt plötsligt känner jag hur hon slutar att äta, spänner sin lilla kropp och börjar ge i från sig långa stön.

"Eeeeeeeeeeeåååååååhhhhhh"

Vid ett flertal tillfällen utstöttes detta ljud. Plötsligt sköljer en högst otrevlig odör över mig, och jag vet. Jag vet att det är ungefär tre dagars bajs som har anlänt. För att vara på den säkra sidan ber jag Micke stoppa ner ett finger i kinderägget och se om där finns någon överraskning. Jajamensan.

Sen bad jag en stilla bön och tackade den heliga anden att Micke var lite sen till sin kurs och att jag slapp byta just den bajsblöjan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar