onsdag 23 september 2009

Man måste ju dela med sig

Idag tittade vi vidare på Varuhuset. Det var såklart lika spännande som vanligt, dagens avsnitt innehöll en skilsmässa, en begynnande konspiration, en smygande kärleksaffär samt ett smaskigt avslöjande om ett okänt faderskap. Med andra ord, inget att leka med.

Veckans onsdagsträff ägde rum i Sara och Tobias alldeles nyinköpta lägenhet. Den låg fantastiskt vackert till, men en underbar utsikt. Lägenheten var också superfräsch!

Tiden går som bekant fort när man har roligt. För att dra ut på det in i det sista, och för att dela med mig av mina erfarenheter, så fick Carro åka skrikbilen hem. Det var väldigt uppskattat. Jag tror Lilly tog i lite extra bara för hennes skull.



En lite suddig utsikt från Saras balkong. Man kan ju inte förväntas vara stadig på handen jämt.



En lite skarpare utsikt. Very pretty.



Carro was there. Jag har lyckats med någon inställning i kameran, så alla som jag knäpper kort på får röda, väldigt coola, vampyrögon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar