fredag 2 oktober 2009

Tack Scania!

Jag vill skicka ett varmt tack till Scania, som har sett till att min underbara syster är arbetsbefriad varje fredag! Jag ska nog skriva ett personligt brev till Scanias ledning och be dem förlänga denna frist till april, då jag börjar jobba igen.



Lilly har börjat uppskatta att sitta upp i vagnen. Kanske lite tidigt för en tre- månaders baby, men med tillräckligt mycket kuddar och filtar så fungerar det. Och favoritboken såklart. INTE glömma boken.



Dagens fångst vart lite bling till dopet, en "skriv en hälsning till Lilly" bok till dopet och världens minsta vantar till Lilly. Maritha och Peter hade också köpt oss varsin present när de var på kryssning. Jag fick läppglans och Lilly fick en liten sälkompis! Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar