söndag 18 oktober 2009

Lillys Lördag i bilder - 17 oktober

När jag slog upp ögonen denna lördag var det fullt drag hemma. Pappa for runt som en virrpanna och letade efter några mycket viktiga papper. Och tärningar. Vart är tärningarna?


Det visade sig att pappas rollspelskompisar var där. Dom skrattade och hade lika roligt som sist. Jag fick vara med lite, men mest hängde jag med mamma, surfade eller chillade i babygymmet.


Sen for pappsen i väg och spelade innebandy. Mamma meddelade att vi var tvungna att snygga till oss lite för att vi skulle åka till moster sen. Såklart höll jag med. Man är ju faktiskt tjej. En Pretty WomanBaby.

När pappa äntligen kom tillbaka sattes jag i helvetesstolen. Men jag var så positivt inställd till kvällen att jag höll god min hela vägen till Södertälje. Jag sov till och med lite på slutet. Man är ju en snäll bebbe. Heeeehe.


När vi kom fram till moster upptäckte jag att det var fullt hus där. Jonna, Liam, Elisabeth och Daniel väntade på oss. Pappa vart också helt till sig och började genast att leka. Han är min stora kärlek han. Jag längtar tills jag kan leka på samma sätt.


De vuxna spelade spel en stor del av kvällen. Vid några tillfällen trodde jag att mamma höll på att kvävas av skratt. Jag undrade om hon hade druckit vin? Hon påstod att hon var hög på socker. Ye ye.

Nu hälsar mamma att hon har försökt att föra över fler bilder i flera timmar, men blogspot alternativt vår äckellina kan köra upp något stort i röven, för det FUNKAR INTE!!!

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar