måndag 12 oktober 2009

Äntligen!


Nu är det äntligen oktober, och i min bok innebär det att det är fritt fram för JULEN! Okej, jag menar inte att jag ska ned i källaren och gräva fram julgranen och min oversizade julkartong, no worries. Men det är absolut fritt fram att börja längta lite, fundera över julklappsinköp och tjuvtitta på julpyntet i affärerna.

Jag är julnarkoman. Jag älskar allt som har med julen att göra. Allt från chokladkalendern till prynadstomtar och julklappsrim. Och i år blir det extra roligt. I år ska jag och Lilly julpyssla hela december. Jag ska klä henne i tomtekläder och raida panduro. Vi ska handla julklappar och pynta balkongen. Det ska bli helt underbart. Om nu tiden bara kunde snabba sig lite.

Nu ska jag ägna mig åt något som man definitivt får göra i oktober, nämligen dricka alldeles för mycket julmust! Och kanske lyssna på en julsång på youtube... bara en vers eller så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar