söndag 9 augusti 2009

Trött

Söndag var ingen bra idag för någon av oss, vi hade en grillfest igår ( var mycket trevligt, berättar mer senare) som övergick i Singstar & Guitar hero till kl 3 ca.
Dagen efter blev det städning och fotboll en stund för mig. Väl hemma märkte både jag och Ulrica av den dåliga sömn vi fått, lilly märkte nog det oxå så jag tog Lilly med i barnvagnen och gick på en prommenad så Ulrica fick lite lugn och ro en stund, vi hann ungefär halva "rundan" innan hon bestämde sig för att flyga resten av resan.

Imorgon är det dags att börja jobba igen, även om det ska bli kul att komma igång med hösten och allt vi har planerat så är det lite jobbigt att sitta inne medans det är fint väder och Ullis & Lilly är hemma.
Så jag tror det är dags att gå och lägga mig & krama om Ullis och Lilly för att orka mig igenom första jobbdagen.

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar