måndag 10 augusti 2009

Lillys Lördag i bilder

Jag började dagen med min morgongymnastik. I min dagliga rutin ingår att stå upp, skratta, sitta ner, skratta lite, stå upp och skratta lite till. Min pappa är en utomordentligt rolig gympaledare, så detta är något av det bästa jag vet just nu. Sen blir jag oftast trött, och vill ha mat.


Efte träningspasset var avklarat vart jag då sedenligt lite grinig, så Faster Suzan fick äran att bära runt på mig tills jag tuppade av. Sen sov jag större delen av förmiddagen, och behagade inte vakna förrens grillen var i full gång.



Farbror Robert vinkar snart adjö för att flytta till Piteå och förkovra sig i grafisk design. Eftersom vi alla kommer att sakna honom något enormt, bestämde vi oss för en "lycka till" grillning. Och vädergudarna var på vår sida.




Moster Maritha och Kristina var där,


Likaså Rikard och Chrille. Uppe i busken sitter mamma och ammar... så går det när bebisar inte får vistas i solen...




Karin och Suzan myser i solen.



Magnus, Asta och lekfarbror Carlos.

Andra, icke förevigade på bild, som var där var Jonas, Peter, Marina och Alex. Och så Robert såklart!

När maten var uppäten kände jag behovet av att flyga lite, så pappa fick rycka in.





När alla hade ätit klart, och solen sagt adjö, gick vi in. Runt tio vart jag så trött att jag somnade i sängen. Men jag hörde minsan hur de andra fortsatte kvällen.. och pappa kom inte och lade sig förrens klockan tre på natten... !




/U

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar