söndag 21 februari 2010

Pigg like a mört


Idag vaknade jag med enbart minimala ringar under ögonen (eeeh... känner mig fräschare än vad jag ser ut på bilden...)! Lilly har sovit hemma hos mormor och morfar så sängen har varit BARA MIN!!! Och Mickes förstås. Han fick ett litet hörn han med.

Jag och Micke var nog fortfarande lite tagna av hela magsjukehistorien igår, så det gjordes inga stora romantiska eller "barnfria för första gången"-utsvävningar. Jag låg utsträck på soffan hela kvällen och kastade slöa blickar på tv:n och datorn. Vi såg en film utan babyöronen på. Alltså öronen som hela tiden lyssnar efter minsta pip innefrån sovrummet. Vi lagade mat. Som vi i och för sig inte åt så mycket av eftersom aptiten inte riktigt återvänt. Vi slappade helt enkelt och det var såååååå skönt.

Och sen så saknade vi förstås det lilla livet också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar