tisdag 16 februari 2010

Om en backe

Jag sitter för tillfället och ojjar mig över min kropp. Den ömmar och är trött. Under dagens mammagruppsträff (+ en pappa) fick den nämligen dra en barnvagn upp för den snö- och isbeklädda mördarbacken. Mördarbacken, som ligger ett stenkast ifrån vår lägenhet, kan sätta skräck i de mest rutinerade backklättrarna. Den är brant. Mycket brant. Mycket, mycket brant. Den är så brant att Lilly hade glidit ur vagnen om inga antiglidåtgärder åtogs.

Om någon skulle vilja utmana sin kropp i lite intervallträning i backe kan ni kontakta mig så introducerar jag er för mördarbacken. Men jag varnar er, it will try to kill you.

Jag hade ingen bild på mördarbacken, så slänger in en "gammal" Lillybild. Hon sitter nog och tänker på mördarbacken ser det ut som. Eller bajsar. Förmodligen det senare alternativet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar