lördag 13 februari 2010

Lillys Lördag i bilder - 14 februari

Lördag igen! Mamma började med att informera mig om att denna lördag skulle bli väldigt, väldigt lugn. En innesittarkväll kallade hon det för. Jag vet inte riktigt varför...


...men jag misstänker att det hade något att göra med att mamma såg ut så här när vi vaknade.


Jaha ja, tänkte jag, det ärj u bara att göra det bästa av situationen typ. Så jag lekte lite på golvet...


...och försökte äta upp min vagn...


...innan jag vart tvärtrött och somnade sittandes i vagnen. Detta tilltag kan ju bero på att jag nästan inte sovit något på hela natten. You take away the boobie, you pay, säger jag bara.


Pappa, som såg ganska så fräsch ut, åkte iväg en sväng på kvällen. Chrille fyllde år och detta firades med mat på Texas Longhorn. Texas är förövrigt pappas favoritrestaurang berättade mamma. Helt av allt vill han äta där jämt om han får. Och sen rullade hon konstigt med ögonen.


Jaha ja, tänkte jag, det är väl bara att fortsätta únderhålla mig själv då. Så jag lekte lite med mitt vapen, stekspaden...


...och skojiglådan...


...innan jag vart lite trött och sur och ville sova.

Ja... det var inte en lördag som gick till historien det där inte.

PUSS

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar