onsdag 10 februari 2010

Grattis Liam!

Jag och älsklingsbebban begav oss till metropolen Gnesta idag för att fira världens sötaste gounge Liam på sin allra första födelsedag (om man bortser från den dagen han faktiskt föddes på då). Jag och hans mamma Elisabeth konstaterade att tiden gått sjukt snabbt och hur overkligt det är att den lilla knodden som nyss kom till världen numer staplar runt på egna ben. Jag minns fortfarande när jag hälsade på Liam för första gången. Han låg som ett litet dockebarn på familjens soffa och sov, ovetandes om vilket stohej han skapat genom att bli till. Själv var jag på smällen och försökte greppa att jag snart också skulle ha en sådan där pytte pytte pytte- liten människa att ta hand om. Herre min je, tiden går alldeles för fort.


Hur som haver, GRATTIS din lilla gullunge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar