lördag 12 december 2009

En fredag med drag!

I fredags tog jag, Lilly och Mormor skrikbilen och styrde hjulen mot Kungsör. Det hade äntligen blivit dags att återförenas med mina arbetskamrater. Julklappar skulle bytas, jullunch intas och kramar utdelas. Jag har faktiskt saknat jobbet lite grann, men framför allt har jag saknat mina kollegor, så det var med ett leende på läpparna som vi färdades i skrikis.

När vi kom hem var det bara att lägga ner huvudet på kudden och blunda en stund. Sen anlände Maritha, Peter, Elisabeth, Danne, Jonna och Liam! Mer julklappar, mer mat och mer roligt stod på schemat!


Lilly laddar under julfilten på morgonen.


Hennes bilstol är ganska stor, så när hon somnar trillar huvudet framåt. Min halsduk fick agera nödlösning.


Julmat!


Ulrika Björn med söta Frida!


Jag fick en julburk med godis i julklappsbytet. Av företaget fick vi en brödkniv med skärbräda.


Lilly fick också en present!


Lilly, Lilly och Amelia!


Hemma på kvällen fick Elisabeth en.... speciell... present. En gång i världen försökte nämligen tre kusiner ta sig in i Guiness Rekordbok genom att fingervirka ... mycket. Själva rekordförsöket misslyckades, men det är mycket KÄRLEK i den bollen.


Jonna i vår gungstol!

Kvällen vart lång och rolig! Jag somnade som vanligt först, och Maritha som vanligt sist (tror jag). Vad jag hörde Buzzades det en hel del innan John Blund tog över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar