söndag 19 augusti 2012

Smutsiga mutor

I torsdags efter jobbet träffade jag min mor och mina barn utanför en förträfflig Fordverkstad, gömd i ett suspekt parkeringsgarage i Flemingsberg. Det var dags för överlämning, mamma fick sin nylagade bil, jag fick tillbaka mina barn. Fina mormor berättade vad dagen hade erbjudit de små, bland annat var det väldans rena då de faktiskt hade badat i polen (sen visade det sig att Björn minsann hade BAJSAT i den också, till Lillys stora förskräckelse). En liten mammamuta senare, med syfte att få en behaglig resa tillbaka till Tumba, så var familjens yngsta inte speciellt ren längre och bilden ovan demonstrerar vilken syn jag möttes av när jag öppnade bildörren för att plocka ut mina nytvättade små guldklimpar.

/U

1 kommentar:

  1. Haha, det är verkligen en underbar bild, jag skrattar varje gång jag ser den =)

    SvaraRadera