fredag 17 augusti 2012

Blommor och bin

När Björn har somnat för kvällen brukar vi inleda operation "varva ner". Jag och Lilly kanske duschar, Micke surfar lite, sen klättrar vi upp i soffan och myser tillsammans, Lilly med en flaska välling och jag med lite efterlängtat tv-tittande eller ett par sidor i en bok. I går kväll tittade jag och Micke på TV medans Lilly satt och tittade på hästklipp på youtube. Sen utspelar sig följande senario.

- Mamma! Titta!

Jag slänger ett öga på datorn och ser en stor svart häst med världens största hästkuk, redo att göra något väldigt snuskigt med ett vitt sto. Oj dårå. 

- Vänta mamma (fniss)

Och så sätter dom igång. Hästporr när det är som bäst typ.

- Titta mamma, den svarta hästen myser med den vita hästen! Vilka knasiga hästar! (asgarv)

Ungefär då bryter både jag och Micke ihop av skratt och det tar en stund innan vi har hämtat oss så pass att vi kan sätta på någon lite mer barnvänlig underhålling.
Idag på morgonen fick jag sedan följande sms från min hemmapappan.

"Hört under mannagryngrötfukosten. Lilly säger - å en sked för pappahästen (liten paus) som myste med vita hästen".

Gud. Jag dör.

/U

1 kommentar:

  1. Ha ha ha.......jag undrar ändå om inte hon har sett nåt lite tjuvmys....Mammapussar

    SvaraRadera