måndag 5 april 2010

Over and out... typ

När Micke i augusti kläckte den brillianta idéen att starta en blogg ruskade jag på mitt blonda huvve och förklarade att jag inte hade tid och ork att blogga. Sagt och INTE gjort. Ett litet ynka inlägg senare var jag fast i bloggträsket och det visade sig vara ett roligt verktyg att visa den arbetande fadern vad jag och Lillybebban pysslade med om dagarna.

Men i morgon återinträder jag in i arbetslivet. Tajm to dra mitt strå till familjestacken. Så härmed lämnar jag över Bloggen till den föräldralediga föräldern.

Jag kommer säkert inte att kunna slita mig helt, jag är ju trots allt ledig fredag, lördag och söndag. Men från och med nu tar jag INGET ANSVAR för kommande inlägg!

1 kommentar:

  1. Det blir inte något lätt ansvar för dig Micke att ta över bloggen. Så många skratt alla har fått som följer den, vässa skrivådran och fototekniken för vi vill att den ska ha minst samma underhållningsvärde som tidigare!

    Kramar Morfar och mormor

    SvaraRadera