söndag 11 april 2010

Lillys Lördag i (fyra) bilder - 10 april

Så var det lördag igen peeps. Min morbror Magnus hade knoppat i gästrummet under natten så jag drog på stora charmoffensiven för att han skulle stanna kvar länge. Vid tresnåret packade han ner sin tandborste i jackfickan och rullade hem mot Södertälyeah. Det var ungefär då mamma utbrast *censur* det är ju lördag och jag har inte tagit några bilder juh *censur*.


Jag, mama och papa tog en lördagspromenad i rusket och det var väl den mest avancerade sysselsättningen vi utförde under dagen. Sedan lekte vi mest.


Jag har börjat att kramas. Det är ju faktiskt väldigt mysigt. Det är inte många ord som jag (vad mamma och pappa tror i alla fall heheheh) förstår, men ordet kram fattar jag. Så när mamma vill ha en kram så slänger jag mig i famnen på henne. Ibland trippelkramas vi, jag mamma och Nemo.


Jag har också börjat att bli lite smått upprörd när jag inte får som jag vill. Ta till exempel när jag inte fick leka med pappas kamera. Herregudminje, vad spelar det för roll liksom? Jag protesterade givetvis högljudt mot detta fjanteri.

Ja, det var min lördag typo! Jag tror att mamma och pappa kan ha ägnat sig åt el clasico och vin när jag somnat, men är icke säker!

Puss och Kram!

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar