onsdag 7 april 2010

Min tur!

Nu är det dags för mig att ta över!!.

Stora krav har ställts på att försöka upprätthålla den höga nåvin på bloggen, vi får väl se om jag lever upp till Ulricas Standard, men hur svårt kan det vara, det räcker ju med att knäppa en bild på bebben så har man en story, väl?

Nåväl, vi kör igång.

Jag & Lilly har varit ute på äventyr, vi har flygt från Arlanda till Arvidsjaur & tillbaka.





På Arlanda hade de en massa kontsiga manicker, bl a en apparat som jag inte fick åka igenom.



Sedan skulle pappa packa in vagnen, han satta fast mig här på väggen, varför vet jag inte, men han grymtade något om personalen.





Som ni säkert vet, så var både Lilly och Mormor sjuka under påskveckan. Vi fick båda bo hos Inga som tog hand om oss hela veckan, jag tror jag har en del att ge igen framöver.

Tack så mycket Inga & Stig.

/M

1 kommentar:

  1. Det var en mycket bra start, med berömd godkänt!

    Mormorkram

    SvaraRadera