lördag 6 mars 2010

Lilly´s Fredag & Lördag


Mamma skulle åka bort sa hon, "det finns mat i kylen" sa hon när hon gick. Sköta mig själv skulle jag visst.
Jag är inte särskillt hungrig just nu utan vill gå en prommenad. Men vafan!, den rullar inte. Vad är problemet?, AHA!, jag måste putta vagnen.


Alltså, det här går inte, jag kan inte putta och åka vagn samtidigt, jag drar hem och käkar lite Mangopuré istället.

VAR ÄR MIN MANGOPURÉ??!?!

Sweeet!, Glass, maränger, bananer och Choklad.


Nä, nu är jag trött på att vara hemma själv, kommer du hem snart så börjar jag med napp!


Tur att det fanns mat liggandes på golvet här & där, vet inte hur jag hade klarat mig annars.

2 kommentarer:

  1. Men vad ska mamma säga........../Kram mormor

    SvaraRadera
  2. Hahahaha, jag längtar, kommer snart :D

    SvaraRadera