fredag 5 mars 2010

Kärleksmutor

Idag ska jag och mina kära "gymnasiebrudar" åka och hälsa på den bortflyttade gymnasiebruttan Frida i Göteborg. Vi åker nu efter lunch och kommer hem framåt kvällen på söndag. Det är första gången jag är borta så länge från den lilla mammagrisen och jag måste erkänna att jag har lite separationsångest. Eller ganska mycket faktiskt.

För att Lilly inte ska glömma bort mig har jag vidtagit följande åtgärder:


Lek med mammas telefon...


...konsumtion av otaliga majskrokar...

...samt andra "olämpliga men mycket omtyckta" aktiviteter såsom gnaga på kartong, hamra på mammas (rosa) dator och knappra på pappas playstation.

Om det funkade märker vi väl på söndag.

(Obs, jag vet att tavlan hänger väldigt irriterande snett)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar