måndag 10 oktober 2011

Bra start på veckan

Valter när han var bebis. Idag är Valter ingen bebis längre, han är ett litet barn. Precis som Lilly, ett b a r n. SLUTA VÄXA UPP damnit, im not following.

Idag var nöjesfältet hemma hos Linda, Valter och Kajsa och visade upp sina cirkuskonster. Nytillskottet Kajsa var såklart sjukt söt, men när framträdanet pågår så förblir ofta kameran i handväskan. Nu är planen att skramla igång mammagruppen igen, eftersom fyra av sex familjer har laddat om med baby nummer två.

Annars är det måndag och i sann måndagsanda så äter jag en morot. Den är lång, träig och skittråkig att äta, men jag gör det ändå. När jag har ätit färdigt moroten ska jag fira min vinst över grönsaken med att äta upp chokladen Micke har gömt i köksskåpet. Trodde han på allvar att han kunde gömma chokladen bland kaffekopparna?

/U

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar