söndag 11 september 2011

En hästig dag

Min fina gravida syster älskar att rida och det lilla flickefröet i magen har inte fått henne att avstå sin luft och sin passion. Det får mig att känna både stolthet (hallå, jag orkade knappt gå när jag var preggo) och lite systerlig oro (ska kidnappa vingelpallen och ställa dit en stabil frysbox typ). Men hästen i fråga verkar vara en ypperligt snäll varelse och till och med dagens fotograf, tillika min man, verkade fatta tycke för tottopållen. Lilly höll sig på säkert avstånd och flirtade med Harpa på sitt eget förtjusande sätt. Hon konstaterade även att hästen var en nakenfis och snodde lite av gnäggedjurets knäckebröd när ingen tittade på. Babybjörnen sög in så mycket frisk luft i sina små lungor att hela dagen mest gick ut på att det han gör bäst - att sova.

Tack fina syster för en härlig dag i stallet!

/U

2 kommentarer:

  1. Haha, ja Ulrica en frysbox vore inte så dumt =)
    Tusen tack för att ni följde med idag, det var supermysigt!
    Och tack Micke för alla bilder, ser fram emot att se fler =)
    God natt!
    Kram/Maritha

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder! /Mamsen

    SvaraRadera