söndag 18 mars 2012

Party like an animal

I går firade vi att Sara, alias gymnasiebruden, bondmoran, Johnsson, BJ, den tredje bajsaren, dansat över trettiostrecket och blivit vuxen på riktigt. Jag och min kära man partade som bara småbarnsföräldrar kan parta - en halvfull kastrull och en nykter mjölkkossa - och tackade för oss efter klockan elva något. Det var hur som haver fantastiskt trevligt och trots att jag inte drack en droppe så känner jag mig smått bakis idag. Jag undrar hur det ska gå när det skall drickas på riktigt sen.

Mormor och morfar gjorde en strålande småkotteinsats och jag tackar gudarna för att dom finns och är så fantastiska

Återigen, otroligt stort GRATTIS bästa Sara, jag är glad att du finns i mitt liv och jag ser fram emot att finnas kvar i ditt liv - minst varje onsdag - to the day we die.

/U

2 kommentarer:

  1. Härligt att gymnasiebrudarna klättrar över strecket. Vi är så himla glada och stolta över ungarna så vi passar dem gärna även om Björnungen inte är så glad åt att mormor inte har något att bjuda på....men det blir säkert bättre...

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte vem som ser mest rädd ut, Frida eller Hedvig...

    SvaraRadera