söndag 15 januari 2012

Mot framtiden

Här om dagen passerade undertecknad 30-års gränsen och lämnar därmed 20-talet bakom mig. Lite darriga ångestnerver till trots så konstaterar jag att det faktiskt är helt okej. Jag och min fina make har samtalat (som man gör nu för tiden) och konstaterar att vi ser fram emot den tid som ligger framför oss. Vi ser fram emot att se våra barn växa upp, vi ser fram emot att skapa en ny tillvaro och vi ser fram emot att bygga upp vår familj. Så, future, BRING IT ON, jag är redo. Ska bara köpa lite anti wrinkle creme så är saken klappat och klart.

Skickar också ett stort tack till alla firare som kom igår och till alla firare som firade i tanken på annat håll. Livet som 30 + är definitivt ännu bättre eftersom ni är en del av det.

/U

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar