lördag 21 januari 2012

Life is good

Jag är fortfarande lite småbakis efter den senaste tidens "festande". Trött och seg och lite IQ-befriad. Jag vet inte om jag och Micke tillfälligt glömde bort att vi hade två små kottar och ett småbarnsliv på halsen när vi planerade in fyra tillställningar inom loppet av en månad, men det är bara att konstatera att man inte är i samma partyvigör som "livet innan liten".

Annars känns det fint just nu. I veckan har vi återinfört vardagen på allvar, en mycket trevlig vardag måste jag medge. Vi har lekt med mammagruppen och grannarna, skrotat i Gnesta en hel dag, fått reserapport från Palestina av en kollega, snosat på Hedvig, träffat Sara och Frida och bara haft det väldigt gött. Och snart inleds det härligast hänget på länge - Maritha jobbade nämligen sin sista dag i fredags. TACK GUD! Här ska vardagsmysas utav bara satan i gatan innan hon ska in i den beryktate babybubblan.

Nu - kaffe till tant.

/U

2 kommentarer:

  1. Härligt! Jag ser verkligen också fram emot att nu ha två mammalediga döttrar att hoppa in hos "när som helst". Kram

    SvaraRadera
  2. YES! Äntligen :) åh vad vi ska hänga nu, och jag ser
    fram emot en mamma som " hoppar in " när som helst!
    Jag har nog aldrig sett fram emot en måndag så mkt som nu, hoppas vi ses snart!
    Kram/ Maritha

    SvaraRadera