tisdag 15 maj 2012

Fruutsläpp

Jag har precis landat i soffan efter en härlig middag med Erika. Vi sågs på Mariatorget och åt på en liten libanesisk restaurang och jag var som en kviga på koutsläpp, glad, fnittrig, storögd och sprittig. Det var länge sedan jag var inne i stan utan barn och det var länge sedan jag åt ute. Man vet att det är dags för ett miljöombyte när det är roligt att åka pendeltåg.

På hemvägen träffade jag en pratsugen kvinna i sina bästa år och vi hann prata om både amning, jobb, hobbies, barn, trädgård och gud vet vad. Hon tog även tillfället i akt att ta min mailadress för att kunna skicka över en lista över hennes hemmagjorda doftoljor som hon säljer till alla som vill ha. Befriande.
NU - sova som en bebis, full av intryck.

/U

1 kommentar:

  1. Ha ha ha...jag kan se den dansande kossan Mu på stan! Mammapussar

    SvaraRadera