fredag 9 juli 2010

Idag tog vi den

Mördarbacken alltså.

Ulrica åkte ner till Södertälje för att hänga lite med Maritha som gick på semester idag. Hon blir kvar till imorgon, det var tydligen en del rödvin på schemat.

Jag & Lilly då?, jo vi passade på att dra ut och springa.
Det måste sett rätt kul ut, för att jag svettades som en gris i värmen medans Lilyl satt i vagnen och drack vattenflaska med ena armen slappt hängandes på ena sidan.

Grand finale på hela löprundan avslutas som bekant med "mördarbacken". Lång och brant som den är så måste jag ju hämta krafter & andan. Lilly, hon ba "dääee", "dääee" och pekade upp för backen. Som om det var världens enklaste grej lixom, spring själv då!!.

Jag tog fart och sparng som faen, 95 steg han jag räkna till innan jag såg några som var på väg ner för backen, jag var ju självklart tvungen att visa dem hur coolt och "lugnt" jag sprang uppför så jag kom helt av mig.

Men nog fan klarade vi den!.

Inga bilder har jag från eventet, men här kommer lite från idag och bad igår.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar